Klik hier om het bericht ‘ Emigreren: het vertrek’ te lezen.

2 thoughts on “Klik hier om het bericht ‘ Emigreren: het vertrek’ te lezen.

  1. Hee Sabine! Door jouw reactie op mijn blog werd ik nieuwsgierig 🙂 Mooi avontuur ben je aangegaan, en wat heb je dit hier mooi beschreven. Ik herken het wel. Moet wel zeggen dat Bogota wel een andere stek is dan Pennsylvania, qua culture shock heb ik het maar makkelijk! Ik ga je volgen, fijn dat ik je heb ontdekt!

    Liked by 1 persoon

    • Wat leuk dat je ook hier bent komen kijken! Ik moet zeggen dat ik echt vrij weinig weet over de USA. Ben er nooit geweest. Daarom ook leuk om een Nederlander daar te volgen 😀 Ik denk dat Amerika ook wel echt een heel andere cultuur heeft. Ik ga binnenkort even wat bijlezen bij jou! Tot blogs!

      Like

Reacties zijn gesloten.