Klik hier om het bericht ‘Guama: dons met een zoet randje’ te bekijken!

18 thoughts on “Klik hier om het bericht ‘Guama: dons met een zoet randje’ te bekijken!

    • Haha dat is leuk! Zo leer je nog eens nieuwe lekkere dingen kennen πŸ˜€ Deze heb ik al een tijdje niet meer gegeten trouwens, want het seizoen is er nu niet voor.

      Like

  1. Pingback: Genieten op een prachtig stukje Andes | BESABINE

  2. Altijd spannend om nieuw fruit uit te proberen, wat ik mij nu zomaar afvraag, kennen ze daar ook de Durian? Of Doerian, het wordt op verschillenden manieren geschreven, ik ken het vanuit mijn Indische achtergrond, het stinkt vreselijk als je hem open snijdt, maar doet aan als de textuur van een banaan en is ook zoet… worden ook snoepjes van gemaakt in rolletjes en zo, hahaha

    X

    Liked by 1 persoon

    • Ik ken de Durian niet, maar ik ken nog heel veel fruitsoorten niet. Volgens mij komt de Durian oorspronkelijk uit Zuidoost AziΓ«, dus misschien dat het niet hier groeit. Maar wie weet duikt ie toch ergens op!

      Liked by 1 persoon

        • Jaaa de mango is hier zeker te vinden! πŸ™‚ Komt nog een keer een blog over. Ik denk inderdaad dat het min of meer hetzelfde klimaat is. Maar misschien groeit de boom alleen in lager gelegen gebieden, dus in het oerwoud of in het noorden van Colombia. Als ik m tegenkom maar ik een foto voor je πŸ˜‰

          Liked by 1 persoon

Reacties zijn gesloten.