Klik hier om het bericht ‘Amerika cup: Colombia uit zijn dak!’ te bekijken.

18 thoughts on “Klik hier om het bericht ‘Amerika cup: Colombia uit zijn dak!’ te bekijken.

  1. Ik ben echt een héle grote voetbal fan, James Rodriguez speelt trouwens bij “mijn” team 😉 dus deze post vond ik echt genieten, ook-al ben ik een fan van het Braziliaanse voetbal team, ik kan Colombia zeker appreciëren. En Zuid-Amerikanen (net zoals Spanjaarden en Portugezen trouwens) zijn volgens mij echt kampioen in het geven van commentaar, echt GEWELDIG! Jammer dat Colombia uiteindelijk niet gewonnen heeft, maar wat moet het overweldigend zijn om in Colombia te wonen en dan zeker tijdens zo’n kampioenschappen.

    Liked by 1 persoon

    • Haha leuk dat je zo´n grote fan bent! 😀 Ik had ook niet verwacht dat Colombia zou winnen, zo goed doen ze het niet. Maar leuk zou het wel een keertje zijn 🙂

      Like

  2. Wat ziet het er allemaal leuk uit! Ik kijk dus serieus nooit naar voetbal, zelfs wanneer oranje moet spelen ziet ik niet te popelen om voor de tv te kunnen zitten… Wel hoop ik altijd dat ze winnen, dat wel 🙂

    Liked by 1 persoon

    • Haha Ik kijk ook nooit voetbal, behalve oranje en Colombia dus. Al heb ik dus echt geen flauw idee wie de spelers van Oranje zijn Haha

      Like

  3. Haha, grappig….. nog erger dan wij Nederlanders met onze ‘oranje’ gekte! Worden de straten en gebouwen wel mooi gekleurd van. In ieder geval veel plezier!

    Liked by 1 persoon

    • Ja hier gaan ze echt een stukje verder. Al kunnen de Hollanders er ook wat van. Maar vooral pas als Nederland wat presteert 🙂

      Like

  4. Ik lig helemaal in een deuk hier, wat een lange adem heeft die commentator, jeeeeeeeeetje hahaahaha

    En zo hoort het toch ook, achter je team staan en lekker meteen al versieren ipv wachten of ze het wel of niet halen, wat hier tegenwoordig vaker gebeurt, eerst negatief zijn en als dan…. pas… 😉

    X

    Liked by 1 persoon

    • Haha ja ik moet er ook elke keer weer om lachen als hier voetbal aanstaat 🙂 En inderdaad met je eens, zo hoort het eigenlijk te zijn… x

      Liked by 1 persoon

Reacties zijn gesloten.