Klik hier om het bericht ‘Koufront’ te lezen!

36 thoughts on “Klik hier om het bericht ‘Koufront’ te lezen!

  1. Verrassend, het klimaat daar. Weer iets wat ik niet wist over Bogota.
    Is het inmiddels al wat opgeklaard en beter geworden?

    Like

  2. Ik vind deze hittegolf echt fantastisch, hoop dat ie nooit over gaat, maar ja, ik zoek liever verkoeling, dan warmte met ijspegels ๐Ÿ™‚

    Like

  3. Hallo Sabine, ik kom ook bij jou lezen ๐Ÿ™‚ wat leuk om te lezen hoe het er aan de andere kant van de wereld aan toe gaat. Ik wens je warmte en zonnestralen toe. Hier is het nu aangenaam โ˜€๏ธ

    Liked by 1 persoon

    • Hoi Inge, bedankt en wat leuk dat je bent komen kijken! ๐Ÿ™‚ Ben ook meteen even op jouw blog wezen neuzen ๐Ÿ˜‰

      Like

  4. en ik die dacht dat het in Zuid-Amerika altijd tropisch warm was…
    Ik ben blij dat ik er nu door dit logje meer over weet, Sabine. Bogota is dus niet voor de zonnekloppers bedoeld… ๐Ÿ˜‰

    Liked by 1 persoon

    • Bogotรก is zรฉker niet voor zon- en /of warmteliefhebbers bedoeld! ๐Ÿ˜€ Het is er een soort van altijd lente met soms een beetje herfst. Is ook lekker ๐Ÿ˜‰ Overigens komt dit met name door de hoogte, dus zodra je lager komt wordt het steeds warmer. In de grootste delen van het land is het gewoon 30 a 40 graden ๐Ÿ™‚

      Liked by 1 persoon

    • Kan echt zรณ koud zijn hier! Inmiddels schijnt de zon weer sinds een paar dagen die ons huis een beetje verwarmt en het heerlijk maakt om buiten te zijn! In huis gebruiken we gewoon heel veel truien, ponchoยดs en dikke sokken ๐Ÿ˜‰

      Liked by 1 persoon

    • Haha ja dat is het ook, maar niet op 2600 meter hoogte ๐Ÿ˜‰ Een paar uurtjes rijden levert je een temperatuur van zo’n 30 graden op het hele jaar door Haha. Ohh even afkoelen voor jullie! Ben benieuwd wat de rest van jullie zomer gaat brengen ๐Ÿ™‚

      Liked by 1 persoon

  5. Huizen zonder verwarming blijven vreemd.
    Maar warmte zoeken in extra kleding en warmere dekens helpt ook.

    Weer en klimaat blijft veranderlijk.
    Relativeren van het weer en klimaat is voor sommige moeizaam.

    Maar in jouw blog lees ik optimisme.

    Warme groet,

    Liked by 1 persoon

    • Ja dat is best vreemd, zeker bij deze temperaturen ๐Ÿ™‚ ik vind het klimaat heerlijk hier! Ik mis de koud en de extreme hitte in Nederland (nog) helemaal niet ๐Ÿ™‚

      Liked by 1 persoon

  6. Ik zou zo met je willen ruilen. Maar ja, wat ik lees, jij niet met mij hahaha. Het is hier nu 35 graden, binnen 27. Ik zit in zo min mogelijk stof zo dicht mogelijk bij de ventilator en kan alleen maar hopen dat het snel voorbij gaat. Ik ga je artikel gewoon nog een keer lezen, sluit mijn ogen en doe net alsof ik naast je op de bank zit. Geniet van de regen!

    Liked by 1 persoon

  7. Er zijn altijd mooie en minder mooie kanten aan het weer. Op de warmste momenten van de dag ben ik wel het liefst thuis, lekker niks doen, maar dat heb ik ook wanneer het barkoud is. Zolang we de vrijheid hebben ons aan te passen aan het weer heeft alles wel charmes. Jammer genoeg roept de plicht soms.

    Liked by 1 persoon

    • Ja dat klopt helemaal! Al Is dat in Nederland ook wel anders dan hier: hier wordt vrij weinig op het weer gelet, men doet gewoon waarin die zijn heeft Haha

      Like

  8. Heerlijk dat je zo van het klimaat geniet. Ik heb het ervaren en begrijp het helemaal!
    Stilletjes verlang ik een beetje om bij jou op de bank te zitten met een mooie warme poncho om mijn heen.๐Ÿ˜œ …. het is hier echt bloedheet, van mij mag die onweersbui komen om het een beetje aangenamer te maken!

    Liked by 1 persoon

  9. Ik geniet op en top van deze hitte en warmte en zon, al zit ik wel op het heetst van de dag binnen met alle ramen en deuren dicht en alle ventilatoren aan, voetenbadjes die koel zijn en opfrissen, kop onder de kraan steken en mijn haar nat houden.

    En regen, ja als we een natte zomer hier hebben is het ook mooi groen, nu klaagt iedereen dat het gras weer geel is hier, maar als het dan losbarst of een natte zomer is en alles hier ook mooi groen, is het ook weer niet goed.

    Wat jij beschrijft, zo het hele jaar door, dat is mij te koud eerlijk gezegd, maar dat is mijn spierprobleem ๐Ÿ˜‰

    X

    Liked by 1 persoon

    • Haha ja dat geklaag over het weer is heel typisch Nederlands volgens mij Haha. Fijn dat je er zo van geniet! Ik kan me voorstellen dat je het hier niet lekker zou vinden. Al Is het hier in jullie winter wel stukken warmer en mooier ๐Ÿ˜€ x

      Liked by 1 persoon

  10. Ik ben gewoon blij dat het weer zomer is. Al is het ongekend heet, voor mensen die moeten werken NIET fijn…hoop dat je het niet te koud meer hebt ๐Ÿ™‚

    Liked by 1 persoon

    • Ik kan me ook bijna niet voorstellen hoe het het Is daar… blij dat je er blij mee bent ๐Ÿ™‚ hier was het zomaar een vest warme dag gisteren (lees: 18 graden ongeveer). Heerlijk weer!

      Like

Reacties zijn gesloten.