Klik hier om het bericht ‘Kriskras door Bogotá’ te bekijken!

41 thoughts on “Klik hier om het bericht ‘Kriskras door Bogotá’ te bekijken!

  1. Pingback: BYE BYE 2015 – HELLO 2016! | BESABINE

  2. Pingback: Een terugblik op de fantastische reis van Rik en Priscilla | BESABINE

    • Haha bedankt! We hebben echt plezier met z´n allen gelukkig 😀 Vanavond gaan we ze weer ophalen op het vliegveld na hun tripje door de koffieregio 😀

      Like

  3. Wat fijn om te zien dat jullie genieten samen met elkaar! De foto’s zijn weer prachtig en blijven mooie herinneringen voor later. Lieve groeten van ons alle 4!

    Liked by 1 persoon

    • Inderdaad, heel mooie herinneringen! Leuk dat je meeleest en kijkt 😀 Groetjes van ons aan manlief + kids!

      Like

  4. Wow…. leuk dat je ons zo laat meegenieten van je prachtige tijd samen met je broer en zijn vriendin. Grappig dat blonde mensen zo’n attractie zijn.

    Liked by 1 persoon

    • Haha graag gedaan 😉 Ja ik schrijf er nog een keer een blog over denk ik, aangezien ikzelf ook elke dag dingen meemaak omdat ik blond ben 🙂

      Like

  5. Superleuke vakantie met elkaar,heel veel indrukken van een mooi land.
    Wij genieten mee van de prachtige foto’s.
    groeten van Menno en Marianne.

    Liked by 1 persoon

  6. Leuk verhaal en leuke foto’s weer…. Ja Sabine, Rick en Priscilla jullie hebben indruk gemaakt, niet alleen in de bus, ook op ons werk. We krijgen verzoeken om meer “knappe Hollanders” als stagiairs of zo aan te nemen… dus…..
    Fijn dat jullie het goed hebben zo samen. Nog even genieten! De tijd vliegt!

    Liked by 1 persoon

    • Haha ja dat klopt, dat moet ik eigenlijk ook nog eens ergens schrijven… Was wel echt hylarisch op jouw vrjaardag 😀

      Like

  7. Prachtige foto’s weer Sabine en ultiem genieten zie ik gewoon aan de foto’s af, en wat een leuk stel is jouw broer en nu schoonzus, volgens mij kunnen jullie het ook heel goed met elkaar vinden zo 😀

    Geniet nog even lekker met zijn allen!

    X

    Liked by 1 persoon

  8. Ik krijg gewoon zin om een keer vakantie te vieren in Colombia! Wat mooi ziet het er allemaal uit en wat een leuk verslag. 😀
    Waar ik nog nieuwsgierig naar was: Hoe was de Tour de France gekte daar? Met Quintana op de 2e plek.

    Liked by 1 persoon

    • Bedankt! 😀 Ik heb eigenlijk vrij weinig van de Tour de France gemerkt hier. Volgens mij zijn de Colombianen wel trots, vooral ook in zijn geboorteplaats waar we langs waren gereden. Maar het is niet echt een hot onderwerp hier eigenlijk. Volgens mij zijn de Colombianen meer van het voetbal 😉

      Liked by 1 persoon

  9. Wat mooi allemaal weer. En wat leuk dat jullie het allemaal zo goed kunnen vinden met elkaar. De foto’s zijn ook weer prachtig en ooh, die tuin ❤ Grappig dat je dan Japans gaat eten 😀

    Liked by 1 persoon

    • Haha ja je kunt hier alles eten 🙂 En inderdaad heel fijn dat we goed kunnen opschieten met elkaar 😀

      Like

    • Bedankt! Ja die moet ik nog steeds eens ergens op de foto zetten. Denk dat ik gewoon een keer een blog schrijf over het busvervoer hier 🙂

      Like

Reacties zijn gesloten.