44 gedachten over “Klik hier om het bericht ‘Mijn ouders aan het woord: hoe beleefden zij Colombia?’ te lezen!

  1. Pingback: BYE BYE 2015 – HELLO 2016! | BESABINE

  2. Wat een ontzettend leuk verhaal! Ik liep nogal achter met lezen, maar heb nu echt heel veel zin om je te komen opzoeken. Nog even sparen…

    Geliked door 1 persoon

  3. Ah, wat een mooi reisverslag. Het enthousiasme over Colombia druipt er duidelijk vanaf! En dat klimaat daar dat klinkt me inderdaad als muziek in de oren.

    Geliked door 1 persoon

    • Bedankt! πŸ™‚ Het is ook werkelijk waar zo een fijn land om te zijn! Mijn ouders vinden het maar koud en winderig in Nederland nu haha

      Like

    • Bedankt, dat was mijn doel πŸ™‚ Inderdaad jammer dat de media vaak een verkeerd beeld scheppen.

      Like

  4. Wauw, wat was dit leuk om te lezen! Echt heel erg gezellig. Ik vond het vooral fijn om te horen dat mensen een verkeerd beeld hebben van Colombia. Ik denk dat dit is met zoveel landen en steden. Je zal het nooit weten tot je er zelf bent geweest.

    Enuh die laatste foto van jullie twee is echt prachtig!

    Geliked door 1 persoon

    • Bedankt! πŸ˜€ Ja velen hebben echt een heel verkeerd beeld van dit land. Inderdaad weet niemand ooit hoe een stad of land echt is totdat je het bezoekt. Die foto is best mooi inderdaad πŸ™‚

      Like

  5. Leuk om te lezen allemaal…. mijn ouders komen ook al bijna. Vanwege de kleine kinderen kunnen we helaas niet zoveel reizen als jullie maar ik hoop ze toch ook weer een beetje te laten genieten van al het moois….tot gauw op het werk!

    Geliked door 1 persoon

    • Bedankt! Je ouders zullen zeker gaan genieten met de kids! Er is ook zoveel te zien in BogotΓ‘ of vlak daarbuiten. Komt vast goed! πŸ™‚ Tot snel!

      Like

  6. Wat zal het voor jullie allemaal moeilijk zijn geweest om afscheid te nemen! Leuk dat je ouders ons mee laten beleven hoe zij hun tijd in Columbia hebben ervaren! Ik denk ook dat dit land behoorlijk onder gewaardeerd wordt, want ik moet bekennen dat ook mijn beeld van dit land vrij eenzijdig was maar inmiddels weet ik dankzij jouw prachtige foto’s wel beter!

    Geliked door 1 persoon

    • Ja dat afscheid was niet leuk. Best zwaar ook voor de tweede keer in vrij korte tijd. Gelukkig gaat alles nu weer goed en zijn we allemaal reuze blij dat we zo een toffe tijd hebben gehad samen. Mijn ouders hebben echt genoten. Gelukkig is ook jouw beeld veranderd πŸ™‚ Heel jammer dat dit land inderdaad nog steeds behoorlijk ondergewaardeerd wordt. Ben blij dat ik daar enigszins een heel kleine mini-verandering in aan kan brengen haha

      Geliked door 1 persoon

  7. Wat een geweldig verhaal over een prachtige vakantie. Wat hebben Els en Peter een mooie tijd gehad. Zo kort in Colombia , Sabine , en zoveel fantastische dingen kunnen laten zien. Wel afkicken nu denk voor iedereen.

    Geliked door 1 persoon

    • Bedankt! Ze hebben hun best gedaan met schrijven πŸ˜‰ Een geweldige tijd hebben ze gehad. Daar ben ik ook heel blij mee. Ze moeten nu weer behoorlijk wennen thuis πŸ™‚

      Like

  8. Het lijkt me toch moeilijk als je kids naar het buitenland trekken… Maar als ze daar een gelukkig bestaan opbouwen is dat als ouders ook iets om trots op te zijn πŸ™‚ mooi verslag en foto’s!

    Geliked door 1 persoon

    • Bedankt! Ja ik kan me ook voorstellen dat het voor hen heel moeilijk is. Niet te vergeten dat het ook voor mij best lastig is, zo een beslissing. Het is dan wel mijn eigen keus maar toch is het soms wel lastig je familie zo ver weg. Gelukkig hebben we nu zo een mooie ervaring en mooie herinneringen samen! Kunnen we weer even voort πŸ˜‰

      Geliked door 1 persoon

    • Bedankt! Ze kunnen er ook wat van, van dat blokken, zo blijkt. Haha. Fijn dat je een andere kijk hebt gekregen πŸ™‚

      Like

  9. Wat zijn de weken voorbij gevlogen met je ouders samen! Fijn te lezen dat jullie het samen heel gezellig hebben gehad en ook dat ze nu een goede indruk hebben hoe je woont en leeft in Bogota. Prachtige foto’s als mooi geschenk en om terug te kijken op een paar hele mooie weken. En ja, het afscheid dat er dan toch ook weer aan komt is nooit leuk maar onvermijdelijk. Gelukkig is er nog Skype……alhoewel dat natuurlijk altijd anders is dan daadwerkelijk bij elkaar te zijn. We hopen dat de terugreis goed verlopen is en dat de jetlag mee valt en het ‘normale’ leven en ritme weer verder goed zal verlopen! We hebben genoten van al jullie belevenissen!
    Lieve groeten van ons allen.

    Geliked door 1 persoon

    • Bedankt, wat lief! We hebben het echt super gehad zo samen! Zoveel vakantie samen hadden we nooit gehad als ik in Nederland was gebleven. Best gek eigenlijk.. Het afscheid was weer moeilijk, maar volgens mij zijn ze nu ze weer thuis zijn toch hartstikke blij met deze ervaring en de mooie tijd om op terug te kijken. Dus ik ben zelf ook heel blij! πŸ˜€ Ook groetjes van ons!

      Like

  10. Ah wat superleuk om te lezen zeg. Gaaf dat je ouders eigenlijk ook zo weg zijn van het land. En natuurlijk heerlijk voor ouders om te zien dat het zo goed gaat met hun dochter, ook niet onbelangrijk πŸ™‚
    Hoop dat ze gauw weer op bezoek komen bij je. Volgens mij verveel je je daar na een jaar nog niet!

    Geliked door 1 persoon

    • Wat leuk om te horen πŸ™‚ Ze hebben echt een geweldige tijd gehad, zijn ook helemaal blij nu. Ik denk dat ze een heel mooi fotoalbum in elkaar gaan draaien. En inderdaad ze zullen zeker terugkomen! πŸ˜€

      Like

  11. Zo’n lief artikel! Je ouders zien er echt heel schattig uit, mag ik dat zeggen? Haha πŸ™‚ Ik vind het leuk dat je je foto’s zo in collage’s doet, da’s tof om naar te kijken. Spijtig dat ze alweer naar huis moesten, maar in die 4 weken hebben ze vast ontzettend veel geleerd van Colombia!

    Geliked door 1 persoon

    • Haha bedankt, dat mag je zeker zeggen πŸ˜‰ Inderdaad jammer dat ze weer weg moesten. De vier weken zijn echt voorbij gevlogen! Gelukkig komen ze na deze ervaring zeker terug πŸ˜€

      Like

  12. Wow, je moeder denk ik? Kan ook prachtig schrijven, word het niet tijd dat zijzelf ook een blog start? Een prachtig verslag met nog meer mooie foto’s en met een glimlach van oor tot oor gelezen!

    X

    Geliked door 1 persoon

  13. Heel leuk om de ervaringen van je ouders te lezen. En wat kunnen ze goed bloggen! Leest bijzonder prettig. Stoer van je ouders dat ze naar Colombia zijn gekomen. En fijn dat het een geslaagde reis was voor jullie allemaal πŸ™‚

    Geliked door 1 persoon

    • Haha ja heel stoer! En inderdaad, ze kunnen goed schrijven! πŸ™‚ Leuk om te zien voor mij ook πŸ™‚ Ze zijn heel blij door de afgelopen weken, ze hebben het echt superleuk gehad! πŸ˜€ Dus ik ben ook blij!

      Like

  14. Jullie kunnen met elkaar terugkijken op een fantastische reis met indrukwekkende ervaringen . Het moet toch geweldig zijn voor jullie om te hebben gezien en ervaren hoe Sabine en Jimmy daar wonen en leven !

    Geliked door 1 persoon

    • Ja heel leuk! Bij zo een lange tijd maken ze toch beter kennis met het land. Ze vonden het heel leuk om de blog te schrijven! πŸ™‚

      Like

Reacties zijn gesloten.